Vraag en Antwoord

Vraag en Antwoord

Bestellen


Betalen


Bezorgen


Retourneren


 

 

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Selecteer altijd de eerste stap door het fotootje aan te klikken van het soort en kleur product. Daarna de gevraagde tekst, lettertype en borduur kleur. Dan klikt u op winkelwagen en kun je door naar afrekenen. Wil je een extra regel, geboortedatum of afbeelding? Klik dan op de blauwe tekst onder het invulveld, hier kun je de extra regel invoeren en de meerprijs van 3,50 euro wordt dan bij de bestelling opgetelt. Kom je er niet uit? Bel ons op 038 3758320 of via de Whats app 038 3758320 en wij helpen je graag verder!

 

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je tijdens het invoeren van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Bij deze stap in het bestelproces kun je ook een boodschap voor de ontvanger intypen. Dit plaatsen wij op onze flyer en versturen het naar het adres.

 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Dit is mogelijk. Dit kun je kiezen in het bestelproces bij verzenden. Je kunt de producten op ons adres in Wezep of Hattem ophalen zodra je een bevestiging hebt gekregen dat de bestelling klaarligt. Ook kun je kiezen om je bestelling aftehalen bij een DHL Service punt bij jouw in de buurt.

Afhaaladres Wezep:  Rondweg 60  8091 XK Wezep

Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 9.00 uur t/m 17.00 uur

Zaterdag gesloten

info@tilleys.nl / 038 3758320

 

Afhaaladres Hattem Kerkstraat 5, 8051 GJ Hattem

Openingstijden: Maandag: 13.00 uur t//m 18.00 uur.

Dinsdag t/m donderdag 9.00 uur t/m 18.00 uur

Vrijdag 9.00 uur t/m 20.00 uur

Zaterdag 9.00 uur t/m 17.00 uur

info@tilleys.nl / 038-4443208

 

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Je ontvangt direct een orderbevestiging. Indien je de order direct betaalt ontvang je ook direct de factuur.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice telnr: 038 3758320

 

Kan ik een product bestellen dat niet (meer) op jullie website staat?

Wanneer je iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.Telnr. 0383758320

 

---------------

 

Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

Je kunt betalen via iDeal.

- iDeal: Veilig betalen via internetbankieren via je eigen bank.

Bij betaling via iDeal, worden je gegevens via een beveiligde verbinding verstuurd.

 

 ---------------

 

Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Wij brengen € 4,95 bezorgkosten in rekening voor verzending binnen Nederland. Voor verzending naar Belgie en Duitsland bedragen de kosten € 9,95. Als de bestelling samen meer dan € 50,- bedraagt (incl. BTW), betaal je geen verzendkosten binnen Nederland.

 

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Op werkdagen voor 12.00 uur besteld, wordt uw order dezelfde dag nog verstuurd. Dit wordt in de praktijk de volgende werkdag bezorgd. Ook op zaterdag wordt er bezorgd. Er is altijd een mogelijkheid dat DHL vertraging heeft opgelopen en jouw bestelling een dag later komt. Mocht een product onverhoopt niet meer op voorraad zijn, dan nemen wij contact met u op.

 

Hoe zie ik of een product op voorraad is?

Als een product niet meer op voorraad is, wordt dit product niet meer weergegeven. Als je product naar wens er niet meer bij staat, kun je altijd contact opnemen met de klantenservice, zodat wij het product eventueel bij kunnen bestellen. Mocht een online product toch uit voorraad zijn, dan nemen wij contact met u op.

 

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan je kunnen verzenden.

 

Wie levert mijn bestelling?

De meeste leveringen vinden plaats met DHL. Zij bezorgen je bestelling overdag op het door jouw aangegeven verzendadres. DHL bezorgt van maandag tot en met zaterdag.

 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht je niet thuis zijn op het moment van aflevering dan vertelt DHL jouw waar je het pakketje op kunt halen. Dit is bij het dichtsbijzijnde DHL Service punt bij jouw in de buurt. Mocht je hieraan geen gehoor geven dan gaat het pakket weer retour naar ons. We kunnen het dan opnieuw opsturen, maar hiervoor brengen wij wel opnieuw verzendkosten in rekening.

 

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van DHL.

 

---------------

 

Retouren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Het retourneren van gepersonaliseerde producten kan helaas niet, tenzij het product gebreken vertoont. Neem in dit geval contact met ons op via mail info@tilleys.nl of bel naar onze klantenservice 0383758320.

 

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor je eigen rekening.

 

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer je een product retour stuurt wordt deze binnen 10 werkdagen in behandeling genomen en verwerkt. Om je retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat je de aangegeven procedure volgt en de factuur meezendt.

 

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Neem contact op met de klantenservice! Mail naar info@tilleys.nl. Vermeld altijd jouw naam en bestelnummer. Bellen of contact via de whats app kan ook. Telnr 038 3758320