Vraag en Antwoord

Vraag en Antwoord

Bestellen


Betalen


Bezorgen


Retourneren


 

 

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van je keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "bestelling afronden" om te gaan betalen. Vul je gegevens in en doorloop de stappen. Pas als je op de knop "Bestelling bevestigen" drukt is je bestelling definitief.

 

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je tijdens het invoeren van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven.

 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Dit is mogelijk. Kies bij verzendmogelijkheid voor ophalen, en je kunt de producten op ons adres in Wezep ophalen zodra je een bevestiging hebt gekregen dat de bestelling klaarligt.

 

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Je ontvangt direct een orderbevestiging. Indien je de order direct betaalt ontvang je ook direct de factuur.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

 

Kan ik een product bestellen dat niet (meer) op jullie website staat?

Wanneer je iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

 

---------------

 

Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

Je kunt betalen via iDeal.

- iDeal: Veilig betalen via internetbankieren via je eigen bank.

Bij betaling via iDeal, worden je gegevens via een beveiligde verbinding verstuurd.

 

 ---------------

 

Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Wij brengen € 4,95 bezorgkosten in rekening voor verzending binnen Nederland. Voor verzending naar Belgie en Duitsland bedragen de kosten € 12,95. Als de bestelling samen meer dan € 50,- bedraagt (incl. BTW), betaal je geen verzendkosten binnen Nederland.

 

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Op werkdagen voor 12.00 uur besteld, wordt uw order dezelfde dag nog verstuurd. Mocht een product onverhoopt niet meer op voorraad zijn, dan nemen wij contact met u op.

 

Hoe zie ik of een product op voorraad is?

Als een product niet meer op voorraad is, wordt dit product niet meer weergegeven. Als je product naar wens er niet meer bij staat, kun je altijd contact opnemen met de klantenservice, zodat wij het product eventueel bij kunnen bestellen. Mocht een online product toch uit voorraad zijn, dan nemen wij contact met u op.

 

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan je kunnen verzenden.

 

Wie levert mijn bestelling?

De meeste leveringen vinden plaats met DHL. Zij bezorgen je bestelling overdag op het door jouw aangegeven verzendadres. DHL bezorgt van maandag tot en met vrijdag. Bestellingen die door de brievenbus passen, versturen we met PostNL.

 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht je niet thuis zijn op het moment van aflevering dan komt DHL nog een keer bij je langs. Ben je dan ook niet thuis, dan ontvang je een bericht van DHL en kun je het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde DHL-afhaalpunt. Mocht je hieraan geen gehoor geven dan gaat het pakket weer retour naar ons. We kunnen het dan opnieuw opsturen, maar hiervoor brengen wij wel opnieuw verzendkosten in rekening.

 

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van DHL.

 

---------------

 

Retouren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Het retourneren van gepersonaliseerde producten kan helaas niet, tenzij het product gebreken vertoont.

 

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor je eigen rekening.

 

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer je een product retour stuurt wordt deze binnen 10 werkdagen in behandeling genomen en verwerkt. Om je retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat je de aangegeven procedure volgt en de factuur meezendt.

 

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Neem contact op met de klantenservice dan proberen wij je verder te helpen.